MARMARA VE TRAKYA TURU

BURSA-.ÇANAKKALE-ASSOS-BOZCAADA-EDİRNE-İĞNEADA-TEKİRDAĞ

Tur Kodu : YTM149

1.gün İSTANBUL-BURSA

Sabah 10.00 Sabiha Gökçen Havalimanı otoparkında buluşma.Gezimin ilk durağı Bursa.Yaklaşık 2,5 saatlik yolcuğun ardından Bursa şehir merkezinde ilk durağımız Osman Gazi ve Orhan Gazi Türbeleri,Bursa saat kulesi gezileri ardından öğle yemeği için mola veriyoruz.Yemek molamız ardından  Ulu Camii geziyoruz.Ardından II.Beyazıd döneminde yapılan Kozahan'da kahve ve ipek işlemeciliği örneklerini görmek için kısa bir mola veriyoruz.Akşam üzeri bugün son durağımız olan Osmanlı İmparatorluğu'nun kuruluş yeri olan ve Unesco Dünya Mirası listesinde bulunan Cumalıkızık Köyü'ne gidiyoruz.Köy sokaklarında eski mimari yapısı ve köy merkezi sizi büyüleyecek.Alışveriş ve çay kahve keyfi için serbest zaman veriyoruz.Akşam saatlerinde gezimizi tamamlayıp Bursa'ya otelimize doğru yola çıkıyoruz.

2.gün ÇANAKKALE ASSOS

Sabah kahvaltısı ardından Assos'a doğru yola çıkıyoruz.Yol güzergahımızda eski bir rum köyü olan manzarası ve köy meydanı ile keyifli zaman geçirebileceğiniz Adatepe Köyü'ne uğruyoruz.Kısa bir kahve molası veriyoruz.Gezimizin ikinci durağı Behramkale köyü.Aristo'nun felsefe okulu kurduğu,Roma döneminde baş psikoloposluk şehri olan Assos antik kentin'de Akrapol,Athen tapınağı,Nekropol gezilmesi ardından Assos limanına iniyoruz.Öğle yemeği ve alışveriş için 1 saatlik mola veriyoruz.Bugünun son durağı Troya Antik Kenti.Homeros'un İlyada ve Odessa kitaplarına konu olmuş,Heredot ve Aschil gibi kahramanları çıkaran savaşın yapıldığı Truva gezerken ,tarihin hep neden Truva'da değişitiğini anlayacağız.Yoğun günümüzün sonunda Çanakkale'ye doğru yola çıkıyoruz.Akşam yemeğimiz otelimizde.

3.gün ÇANAKKALE BOZCAADA

Sabah kahvaltı sonrası Geyikli'ye doğru yola çıkıyoruz.Yaklaşık 1,5 saatlik yolculuğumuz ardından Geyikli Feribot iskelesine geliyoruz.40 dk sürecek olan feribot yolcuğumuz sonrası aracımız ile Bozcaada'da ilk olarak panoramik olarak Ayazma Plajı gördükten sonra Bozcaada merkezinde serbest zaman veriyoruz.Bozcaadanın kendine özgü,şarapları,kurabiyeleri,reçelleri,deniz mahsulleri ağırlıklı olan mutfağı ile sizi başbaşa bırakıyoruz.Akşam 16.30 merkezde buluşup feribot ile önce Geyikli'ye ardından Çanakkale merkeze doğru yola çıkıyoruz.Akşam yemeğimiz otelimizde.

4.gün ÇANAKKALE GELİBOLU KARAAĞAÇ EDİRNE

Sabah kahvaltısı ardından otelimizden ayrılıyoruz.İlk durağımız tarihin seyrini değiştiren Çanakkale Savaşı'nın yapıldığı yer Gelibolu yarımadasına geçiyoruz.Çanakkale Savaşı'nın izlerini  Tabyalar,Şehit Onbaşı Anıtı,Kilitbahir,Çanakkale Şehitler Abidesi,57.Alay Şehitliği,Conk bayırı'nda gördükten sonra atalarımıza ve şehitlerimizi dua ile anarak ayrılıyoruz.Edirne yönüne yola çıkıyoruz.Yol güzergahında öğle yemeği molası verdikten sonra  yaklaşık 3,5 saatlik yolculuğumuz ardından ilk durağımız  Mimar Sinan tarafından yapılan yirmi kemerli Uzun Köprü.Burada kısa fotoğraf molası ardından  Karaağaç'a  doğru yola çıkıyoruz.Karaağaç'da  tarihi Lozan Anıtı,Tren istasyonu  gezilerini tamamlıyoruz.Tarihi Meriç Köprüsü'nde fotoğraf ve çay kahve için mola veriyoruz.Akşam saatlerinde Edirne şehir merkezine otelimize gidiyoruz.Akşam yemeği otelimizde.

5.gün EDİRNE İĞNEADA

Sabah kahvaltısı ardından Edirne şehir merkezini geziyoruz. İlk durağımız Mimar Sinan'ı n ustalık eserim dediği Selimiye Camii  başlıyoruz.Ardından Üç Şerefeli Camii,Eski Camii,Bedesten,Rüstem Paşa Kervansarayı,Ali Paşa Çarşısı gezileri ardından öğle yemeği ve alışveriş için Saraçlar cd. mola 1 saatlik mola veriyoruz.Molamız ardından Tabyalar,Balkan Savaş Müzesi,Sarayiçi,Fatih ve Saray köprüleri,tarihi Kırkpınar yağlı güreş alanı,Babussade ve kasırlarının gezilmesi ardından 16 yy'da su sesi,müzik ve güzel kokularla akıl hastalarının tedavi edildiği II.Beyazıd Külliyesi Sağlık Müzesi  gezilerimizle Edirne gezimizi sonlandırıyoruz.İğneada'ya doğru yola çıkıyoruz.Yaklaşık 2,5 saatlik yolculuğumuz ardından İğneada'ya varıyoruz.Akşam yemeğimiz otelimizde.

6.gün İĞNEADA

Sabah kahvaltısı ardından bugün ilk  durağımız Longoz Ormanları ve gölleri başlıyoruz.Dünya ender eko sisteminde önemli yere sahip  olan İğneada ve Longoz ormanları yaklaşık 1 saatlik gezimiz ardından Limanköy'e doğru yola çıkıyoruz.Limanköy'de Kalesi,Ayanikola Manastırı gezilerini bitirdikten sonra aracımız ile Pabuçdere,Kazandere derelerini panoramik olarak gezdikten sonra bölgede son olarak Dupnisa Mağarası'nı geziyoruz.(Mevsimsel olarak ve yarasaların yumurtlama döneminde mağara gezisi yapılmayabilir) Bugün ki gezimizi bitiriyor ve Tekirdağ'a doğru yola çıkıyoruz.Yaklaşık 2,5 saatlik yolculuğumuz ardından akşam yemeğimiz otelimizde.

7.gün TEKİRDAĞ İSTANBUL

Sabah kahvaltısı ardından Tekirdağ gezmeye başlıyoruz.Tekirdağ'da Liman,Balıkçı barınağı,Namık Kemal Evi,Macar Evi,Rüstem Paşa Camii,Eski Camii gezileri ardından alışveriş ve öğle yemeği için serbest zaman veriyoruz.Saat 13.30 civarı İstanbul'a doğru yola çıkıyoruz.Gerekli molalar verilerek akşam saatlerinde Sabiha Gökçen Havalimanı Otoparkına varıyoruz.Bir başka gezide buluşmak üzere vedalaşıyoruz.

Bu site, Bulut Web Site Web Tasarım Sistemi kullanmaktadır.
Şimdi Ara Whatsapp

Web sitemizde en iyi deneyimi elde etmek için lütfen çerezleri kabul ediniz. Çerezler olmadan çalışmayacak bazı özellikte mevcuttur. Kullandığımız çerezler hakkında daha fazla bilgi edinmek için,çerezler ve KVKK politikası hakkında bilgi sayfamızı ziyaret edin..